Mimer - byte från draggen



MINUS
  • vi måste äta på papperstallrikar, med plaststick och plastmuggar varje dag.
  • vi har inte fått våra skåp än så vi måste konka omkring på alla böcker vi använder den dagen, plus datorn och idrottskläder måste jag ha varje dag, och då måste man gå till draggen med sin 20 kilos väska. min rygg och nacke gör ont kan jag lova. dock så får vi skåp snart, men vi kommer ändå att måsta gå mellan draggen och mimer på vissa lektioner.
  • skåpen vi kommer att få måste vi dela. det är seriöst det sämsta med allt. jag rymde knappt mina grejer innan.
  • gran går inte där.
PLUS
  • vi har ett hemklassrum, det äger faktiskt.
  • 5 våningar. okej, vet inte om det är ett plus, men man lär ju få tränade ben iaf...
  • inte lika mycket folk som på draggen
  • närmare till vasaplan/stan än draggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0