road

okej, nu har jag gjort mycket!
jag har:
  • tagit vaccinet som jag fick stå i en 30 meter lång kö för att vänta på (obs utomhus). det gick bra btw, jag är inte död. fick bara ont i armen som av alla andra vaccin.
  • vann en tävling på online - vilka som kunde sälja flest grejer på 50 minuter. score! vann 50 spänn, lite snålt, men det kändes ändå fint minsann. det trodde jag inte om mig. 8 st.
  • efter online följde jag med en jobbarkompis, sadaf, till hennes lägenhet i holmsund. sjukt random.
  • varit på halloween-fest
enda bilden som jag lägger ut eftersom att jag inte har någon kamera och måste sno bilder!!! var chucky iallafall. blev galen i slutet av festen eftersom att ljudet när man pratar i telefonen inte fungerar. ännu en trasig mobil. tagga!
  • var på verket på spelning, såg inte så mycket av banden dock eftersom att det är överskattat om man inte ens lyssnar på banden, kan dock vara kul om det är röj (vilket det inte var) efter det åkte vi på efterfest till vickan och jag fick emohumör utan anledning. taggat, första gången på typ flera år.
aa ungefär det har hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0