online

idag var jag på min första dag på online, utbildning och i slutet fick vi prova att ringa. rätt så läskigt. ingen vill ju lyssna på någon telefonförsäljare... :( det var en jag ringde till som typ inte ens kunde svenska så den fattade ingenting av vad jag sa. men själva utbildningen var ju ganska intressant iaf. är bara lite rädd nu för att ringa.............................................................................................................. :D :D :D


btw gran ville inte fara till paradisbadet, han har blivit för gammal. jag är kvar i barnstadiet. jag vill leka. men jag vill inte fara dit själv.

oki utbildingsdag 1/3 på online! borde äta middag nu, men jag är inte sugen längre. kanske ska dra till ~~~~lanet~~~~ och spela något men jag vill mest aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vet inte, har konstigt humör. pms. herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0